streda 11. januára 2017

Favourite lipsticks

Ahojte 
Stred prvého študíjneho týždňa v tomto roku oh lala, čo znamená víkendový odpočinok je tu čochhvíľa :D
Dnes by som Vám chcela predstaviť moje naj naj obľúbené rúže ktoré som si za posledný rok (no dobre niektoré nemám ani rok ) zaobstarala. 
Ja s tým maľovaním ešte som to nejak aktívne nerozbehla ale už sa dostávam do procesu ako používať niektoré produkty a tak podobne ale rúže som vždy obľubovala a aj keď nemám namaľovanú perfektne celú face, a prihodím rúž hneď sa cítim lepšie a oui, krajšie heh. 



Ako prvý tu mám tento naozaj (dobre tak skús to jednýcm slovom) úžasný, matný, tekutý everlasting rúž od Kav Von D.
Pôvodne som ani netušila že KVD plánuje makeup značku no nejakou náhdou keď som bola v Londýne som ju zahliadla a tento rúž som jednoducho  musela skúsiť a zamilovala som si ho. 
Nájsť ho môžete tu .

  /Odtieň Mother/

Druhý, znovu super tekutý, matný rúž od Sleek, vydrží približne 5 hodín ( ak ho nezjete ) 
v takejto basic telovej farbe a dá sa tiež povedať že je dobrým podobníkom ako rúž od Kat Von D a o pár eur lacnejší. Majú ho v rôznych pekných farbách tu

/Odtieň Birthday Suit/ 

Znovu matný tentokrát nie tekutý od MAC heh, dá sa povedať že je tiež super dlho trvácny. Nad takýmto teľovým rúžom som veľmi dlho rozmýšľala lebo som všade okolo videla ako to letí, zapáčilo sa mi to a teda som si zopár na internete vyhliadla, vyskúšala som si ich asi 10 haha a zistila som že to naozaj tieto teľové rúže závisi dosť od pokožky no tento mi padol akurát a som sním veľmi   satisfied.  


/Odtieň Velvet Teddy/

Tak teda tento rúž od Chanel som mala už ako malá vysnívaný a povedala som si niekedy keď budem staršia si ho kúpim haha a teda už ho mám asi 3 roky a musím povedať že som s ním zo všetkých najspokojnejšia.
Je veľmi balzamový, jemný ako farba tak aj jeho pocit na perách, niečo také ako keby sa Vám na perách rozplývala poleva z voňavých lupeňov kvetov.

/Odtieň Coco Rouge Rendez-vous/


A ako posledný tu mám taký ktorý musí mať asi každá slečna a to je červený rúž.
Tento od Rimmel som objavila len nedávno a takýto cherry trošku do bordova. Áno je pravda že na červený rúž treba odvahu ale je to jednoducho najelegantnejší rúž už od veky vekov, " Oh lala Mademoiselle ! "


/Odtieň Retro red/

See you soon, 
Au Revoir :) ! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára