štvrtok 24. novembra 2016

Little bit of makeup never killed nobody

Oh Salut!
Už ma to konečne celkom chytá tento zmysel pre písanie príspevkov a mám pocit že trošku začínajú dávať zmysel, nie žeby predtým nedávali ale čo ja viem ? Asi som sa zaplietla a táto veta nemá zmysel. 
Nevadí let's continue.
Na školu sa v tejto dobe vyhovárať je zbytočné, ale áno je to pravda už jej mám po krk (kto nieee).
Tak, ale jedná sa tu o veľmi zaujímavý príspevok na tomto blogu, Vy, my dear magical readers ste svedkami prvých mojích nákupov makeup-u! 
Ja som ten typ dievčat čo makeup si povie že NAČO, veď mne sa nechce vstávať o trištvrte hodinu skôr, aj tak si to rozmažem keď si budem žmoliť rukami oči, zývať a podobne. 
A vôbec mi to nevadí že to nepoužívam, ale obdivujem dámy ktoré s tým vedia naozaj vyčarovať umenie a vždy keď pozerám nejaké videá alebo fotky si tak pomyslím že hmmm niekedy také niečo skúsiť by nebolo zlé! A práve teraz je ten čas. 25. 11. 2016 teda tento friday máme stužkovú a rozhodla som sa namaľovať sama, podľa svojich predstáv. 
Nakúpila som rôzne, potrebné ingrediencie a teda som sama zvedavá čo na sebe vyčarím v piatok ale rozhodne som z toho nadšená nech to dopadne akokoľvek ^^.


 Tak a teda čo tu mám.  
Blush brush z Tiger-u a za 3 eurá, čo som ju zatiaľ testovala vyzerá celkom spolahlivo .
No táto špongijková vecička z H&M som podľa recenzií zistila že 50% ľudom vyhovuje a zase 50% nie heh, mne sa celkom páči viac ako štetec a tak teda uvidíme ako to pôjde ďalej.
L'Oréal báza pod makeup, true match makeup, špirála Volume Million Lashes (s tou som veľmi spokojná!!!) a ako darček, som dostala rúž.
Táto korektorová tyčinka od Essence, hmmm čo som opäť z recenzií vyzistila je celkom fajn a tak teda tiež uvidím čo ďalej ako budem sňou spokojná.
Gél na obočie ktorý som dlhooo zháňala a nakoniec našla tento od Essence znovu recenzie, ďakujem.
Linky, linky, linky. Spraviť si dokonalú linku je podľa mňa to najtažšie z celého makeupu. Ja som si na trénovanie kúpila túto tekutú od Catrice, a ako pre začiatočnká mi príde super (rýchlo schne!).
Tieto dve vecičky mám od NYX, znovu RECENZIE diki. Matný sprej ktorý zafixuje makeup, dá sa prípadne použiť miesto púdru a čo sa mi celkom páči že nepáchne :D. Ako som ho už pár krát testovala je really good. No a ešte niečo na pery som si zvolila jeden z lip creams v odtieni Istambul.


Ešte tu mám lícenku od Maybeline, neperletovú, bledoružovú oh i like this so much.
Rozjasnovač od L'Oréal a ešte tento aaaa krásny lak z Pupy.
Tak a to je asi všetko čo tu mám. 
Ešte ma čaká kopu povinností, ale ďalší príspevok už je (snáď) aj na ceste! 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára